sreda, 20.11.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 23:47

Ponižavanje putnika

četvrtak, 07.11.2019. u 13:38
(Драган Стојановић)

Svedoci smo da se u protekle dve godine saobraćaj u glavnom gradu odvija otežano zbog građevinskih radova koji se izvode na više lokacija istovremeno. Posebno teška situacija bila je oko Trga republike, čija se rekonstrukcija neplanirano produžila. Zbog toga su svi oni koji su upućeni na linije GSP-a koje idu preko glavnog gradskog trga proveli sate čekajući prevoz ili stojeći u beskonačnim kolonama. Imali smo tada razumevanja za to što smo autobus sa linije 58 na stanici Skadarlija čekali i po sat vremena, ili što smo od pomenute stanice do Pionirskog parka mileli u koloni i po 45 minuta. Zato smo se ponadali da će završetak radova na trgu doneti poboljšanje, da ćemo kraće čekati na stanici i brže stizati do željenih destinacija. Nada je bila uzaludna.

Naime, svakodnevno putujem autobusima sa linije 58 i mislim da je najlošija u gradu. Za poslednje dve nedelje, na primer, gotovo svake večeri, posle 18 časova, na ovaj autobus čekamo između 45 minuta i jednog sata. Umesto da saobraćaju na 15 minuta, kako je po redu vožnje, prazni autobusi sa ove linije tutnje pored zaprepašćenih putnika, pretpostavljam u garažu. Mislim da je neodgovornost prema putnicima blaga reč za ovakvo ponašanje. Pre bih rekla da je to čist bezobrazluk. Toliko nepoštovanje žitelja ovog grada, koji pune gradski budžet iz kojeg se finansira i GSP „Beograd”, nigde nisam videla. Da ne govorim o novcu od mesečnih karata (ja konkretno svakog meseca za prevoz u prvoj i drugoj zoni plaćam više od 3.200 dinara). Da li u privatnom preduzeću koje drži ovu liniju znaju da autobusi za Mladenovac i Lazarevac, dve prigradske opštine, kreću na 15 minuta, a 58 na 45 minuta? Ova linija inače povezuje Dunav stanicu i Železnik, ali je koriste i stanovnici Banovog brda, Žarkova i Belih voda.

Ovim pismom želim da pomognem svima onima koji su upućeni na ovu liniju da posle 18 časova ne čekaju autobus 58, već da traže alternativni prevoz, ako ne žele da u dolazećim zimskim danima stoje ceo sat na stanici.

Milena Radić,
Beograd


Komentari10
2b9fb
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

феликс1956
@Mladen Mladenović. Ваш коментар "не пије воду". Пишете да је село "у моди", а да Београд "није у моди". Па, зашто онда, толико становника руралних атара (на латинском-сеоско подручје) долази да живи у урбаним атарима? Опет латински: градско подручје. Зашто је, онда, толико много стамбених објеката у Београду у изградњи, или је завршено? За кога се граде толики станови/куће? Можда за Марсовце?
феликс1956
@Милена Радић. Проблем је у томе што је Београд, постао пренасељен град. Сећам се 80-тих год. прошлог века, и система "пар-непар". За оне млађе, то је био пропис који је дозвољавао власницима мот. возила са парном последњом цифром на рег. таблици, да возе уторком, четвртком и суботом (парни дани), а они са непарном цифром у непарне дане у недељи. И људи су ту уредбу поштовали. Никоме није падало на памет да се позива на тзв. "људска права". А било је мање становника, и град је био чистији...
Mladen Mladenović
Selo je IN, Beograd je OUT.
na dva tocka
Nije mi jasno zasto niko ne pribegava akternativi gradskom transpotrtu tipa skuter, bicikl pa i trotinet. Mislim da ce Beogradjani morati da se menjaju u tom pravcu. Licno vozim skuter od 2006. do danas. Verujte da nije opasno kao sto izgleda a ponajmanje vidim opasnosti u automobilima. Godisnje ustedim 80 sati vremena ovim putem. To je 4 dana zivota. 120 dana po 20 minuta kraceg puta u oba pravca. Vozite ljudi bicikl do negde pa ga vezite za banderu. Pesacite.
Метузалем
@na dva tocka Замислите нас старе на скутерима и бициклима! Па још кад кренемо са пијаце, онако са цегерима, милина једна. Слажем се да их користи онај ко жели и може, али то није алтернатива градском превозу, поготово кад је зима.
Preporučujem 59
pademinaum
Disciplinovanje gradjana, toplp-hladno ,dobar-los a u martu 2020 sve ce nekim cudom biti dovedeno u red kako je i bilo na opste odusevljenje i odobravanje.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja