Уторак, 25.01.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа
ИНТЕРВЈУ: Јан-Вилем Докхејр, генерални директор компаније Делез Србија

Интензивнија улагања на домаћем тржишту

Много сте уложили у ширење малопродајне мреже, што је значајно за све ваше потрошаче као и за целокупно тржиште. Да ли са сличном стратегијом настављате и у наредној години?

Улагање у ширење наше малопродајне мреже, отварање нових продавница, али и реновирање постојећих уз посебан фокус на одрживи модел пословања база је којој смо тежили у 2021. години. На тај начин MAXI супермаркети постали су омиљени комшијски избор грађанима из целе земље, а наш план је да наредне године имамо више од 500 продавница. На основу искуства, знамо где нам је потребна експанзија, наши тимови су стално на терену, чак и лично приликом посета градовима и састанака које имам са градоначелницима разговарам са њима о потребама локалних заједница и правцу развоја градова. Континуирано улагање у проширење малопродајне мреже, континуирани развој понуде и услуга врхунског квалитета, уз omnichannel приступ пословању, наш је стратешки модел коме остајемо доследни  јер смо веома задовољни постигнутим резултатима у години коју испраћамо. Само у 2021. години отворено је и реновирано више од 45 продавница, што подразумева свакодневно унапређење услова куповине модерног купца. То ће бити траг који ћемо пратити и наредне године уз планирано национално лансирање дигиталне картице лојалности „Мој MAXI“ и отварање модерног магацина за е-трговину који ће бити одлична потпора додатном развоју MAXI online продавнице. Планирамо да увећамо наша улагања у продавнице, људе и услуге зато што верујемо у потенцијал Србије и дугорочни развој наше компаније.

Поред одговорног односа према вишковима хране, водимо рачуна и о здравијим изборима у исхрани потрошача. Због тога смо наставили са имплементацијом додатног нутритивног обележавања производа приватне робне марке системом семафора - Nutri Score.

Да ли је квалитетна понуда оно на чему се гради поверење купаца у сектору малопродаје и колико радите на унапређењу асортимана?

Поверење купаца је наш императив. Поносни смо и на то што нашим потрошачима можемо да потврдимо квалитет производа у комплетном ланцу набавке. Наша чврста стратешка опредељеност је да поред одржавања високог нивоа квалитета, у континуитету радимо на унапређењу процеса како бисмо купцима у сваком тренутку омогућили широк асортиман одличних артикала. Ниво наших услуга и способност предвиђања потреба потрошача ће у наредним годинама доживети до сада незапамћену експанзију. Осим позиције водећег трговца на мало, ми постајемо технолошка компанија која пружа подршку пословним процесима дуж целог ланца вредности, најбоља у сектору електронске трговине и нудимо персонализовану услугу потрошачима.

Трудићемо се да задржимо позицију „Краља свежих намирница“. MAXI пекара ће бити препознатљива по најбољем хлебу и пециву који се припремају у нашим продавницама. Квалитетно свеже месо домаћег порекла које је прошло све потребне контроле је такође нешто на шта наши потрошачи могу да рачунају. Желимо да им пружимо јасан преглед контроле од фарме до трпезе, а савршено квалитетно и свеже воће и поврће које долази из целе Србије остаје наша опредељеност и у годинама које долазе.

Драго нам је што смо тржишту пружили ове године и нов бренд. Проверени и квалитетни производи наше приватне робне марке развијени у Србији добили су ново име – MAXI. Овом променом за купце све остаје исто, и пажљиво бирана рецептура коју одликује врхунски квалитет и цена производа. Премиа као приватна робна марка која је ове године добила највише гласова потрошача и постала носилац признања „Мој избор 2021“ је први бренд који је доживео ову трансформацију. У наредне три године желимо да у потпуности унифицирамо бренд. Помоћу приватне робне марке ми нашим купцима нудимо најшири избор квалитетних и иновативних производа који се могу пронаћи по приступачним ценама.

На који начин прилазите потребама запослених имајући у виду велики број људи у систему?

Малопродаја је индустрија људи, а лично сам изузетно поносан на мој тим који данас чини око 13.000 дивних и посвећених професионалаца. Наша компанија кроз ланац добављача индиректно запошљава још око 16.000 људи широм Србије што додатно говори о одговорности и значају наше индустрије. Желимо да наставимо да обучавамо наше тимове, сарађујемо са универзитетима и школама и заједно са њима стварамо врхунске професионалце.

Током 2020. године запослили смо 3.712 нових колега  и више од 2.000 у првих 11 месеци ове године. Рад на проширењу малопродајне мреже омогућава више радних места и боље услове рада. Како бисмо додатно олакшали посао нашим колегама у дистрибутивном центру и продавницама и омогућили им да проведу  квалитетно време са својим породицама, донели смо одлуку да уместо система - 6 радних плус 1 нерадни дан у недељи, они раде по принципу 5 + 2 (пет радних дана + два слободна).

Додатно, компанија је запосленима из службе подршке пружила могућност рада од куће. Пратимо потребе наших колега и заједно креирамо боље услове рада за све.

Промотивни текст

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.