Субота, 25.06.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа
КАДРИРАЊЕ

Почнимо љубав испочетка

„Почнимо љубав испочетка” ори се с малог екрана чувена песма Бети Ђорђевић са фестивала „Београдско пролеће” 1976. године коју су маркетиншки стручњаци, ваљда у помањкању идеја, искористили као подлогу за рекламу. И учинише велику неправду! Не само овој врсној певачици, већ и нама, гледаоцима, који ничим то нисмо заслужили. Огадише нам овај хит досадним, нападним понављањем истог стиха, прекидајући програм у нелогичним деловима и појачавањем реглера до даске. Тако да из мирне дремке или посвећеног праћења ТВ програма, под рафалном паљбом, искачемо из својих фотеља као да смо позвани у стрељачки вод, а не да започнемо љубав. У таквим тренуцима, свака љубав се завршава. И она с телевизијом, и са музиком! Да ли су маркетиншка одељења уопште свесна колико раде против производа које рекламирају? Уместо да запамтимо оно што нам препоручују, они заправо чине да омрзнемо рекламирани производ... Запамтићемо га једино по непријатном искуству, по прекинутом сну, по застрашивању, али не и онда када треба да га купимо у самопослузи или да окренемо дотични број курирске службе. Неко би рекао да је и лоша реклама добра реклама. Не бих се сложила са тим! Оставите нас да мирно дремкамо крај наших телевизора. Не реметите нам сан ни заслужени одмор... Не узнемиравајте... Не будите... Не плашите нас... Не утичите на наше ментално здравље... Кад бисмо само били пророци и предосетили тај тренутак када ће грунути реклама, па да се на време припремимо, узмемо даљински у руке и спремно се обрачунамо, „убијемо” бучну рекламу и започнемо љубав са телевизијом испочетка. Овог пута без бенседина. Онако као треба. У хармонији, миру и поштовању... И ТВ аутора, гостију, али и нас гледалаца... Јер нисмо купили ТВ да нас узнемирава... Он није ту да нас буди, да нам пробија бубне опне, да нас плаши, да нас чини нервознима...

Молимо маркетиншке стручњаке да поведу рачуна о нашем душевном здрављу... А не само о својим новчаницима.... Молимо челнике телевизија да укину рекламну буку... Разумем да се од тога живи, и опстаје. Али, зар мора баш тако агресивно? Зар је важнији прашак за веш од гостију и водитеља. Он једини има смисла када желимо да се спасимо од појединих ријалитија...

Свака част оним креативцима који од ових рекламних минијатура успевају да направе права мала ремек-дела. Некада је постојало и право такмичење људи из рекламне индустрије „Рекламождер”. Данас је то заборављена категорија, нажалост. Најлакше је преузети стари добро познати хит него компоновати нови. Исто је и са музиком за филмове и серије. У последње време чујемо познате хитове из шездесетих, седамдесетих, осамдесетих година прошлог века готово у свакој серији и филму, иако је њихова употреба често и неоправдана... Oсим што лепо звучи... Зашто се заборавило ауторство, примењено музичко стваралаштво? Да ли се не исплати, да ли заиста немамо креативне људе, да ли је криза идеја или само идемо линијом мањег отпора?

Хајде да почнемо љубав испочетка! Да опростимо грешке, звучне шамаре, и дамо шансу рекламним стручњацима и композиторима, али и тонцима, уредницима, директорима, да почну да стварају, а не преузимају... И да утишају тон ... Нисмо на пијаци!

Коментари0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.