Недеља, 05.02.2023. ✝ Верски календар € Курсна листа

Уклањају се шине на Дорћолу

(Д.Јевремовић)

У железничкој станици Доњи Град у протеклих месец дана, од када је почело уклањање железничке инфраструктуре са трасе будућег Линијског парка у Београду, демонтирана су четири станична колосека у дужини око 1.500 метара и део отворене пруге у дужини око 1.250 метара.

На простору железничке станице Доњи Град демонтирани су и уклоњени колосеци и шине, односно целокупан горњи строј пруге, рекао је Танјугу Ненад Станисављевић из Инфаструктуре железнице Србије.

"Са ове локације скинуто је до сада и 2.080 бетонских прагова, који се даље транспортују у станицу Свилајнац, како би се користили за реконструкцију пруге Свилајнац - Деспотовац", навео је он.

У Доњем Граду демонтирано је и десет скретница, а поскидани су и каблови са путног прелаза у улици Жоржа Клемансоа односно некадашњој Француској улици.

Каже да истовремено у железничкој станици Дунав станица екипе на терену раде на демонтирању четвртог станичног колосека, као и на равњању пасареле у улици.

На овој локацији у току је уклањање растиња и рашчишћавање терена.

Скинути су и бетонски прагови, који се затим даље одвозе у Ранжирну станицу Београд центар у Макишу, додао је Станисављевић.

Инфраструктура железнице Србије започела је радове на уклањању старе железничке инфраструктуре на Дорћолу почетком октобра и они треба да буду завршени за 120 дана.

Радовима је обухваћено уклањање старе железничке инфраструктуре и уклањање дела трасе будућег Линијског парка, на потезу од пешачке пасареле на Дорћолу, преко Дунав станице, до близине Панчевачког моста.

Радове изводи већи број фирми, које предводи Србијапут из Београда.

Вредност овог посла износи око 70 милиона динара.

Када овај део трасе буде рашчишћен, биће ослобођено око четири и по километра земљишта у самом центру Београда, на изузетно атрактивној локацији, намењеног за изградњу будућег Линијског парка, који ће се простирати од Бетон хале до Панчевачког моста.

Према ранијим најавама градских челника, реч је о вишегодишњем пројекту, према коме ће Линијски парк обухватати велике зелене површине и паркове, пешачку зону, спортско-рекреативне и комерцијалне садржаје, инфраструктурне и културне објекте, као и јавне службе.

Коментари1
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Oslobođenje Jalije
"Vrednost ovog posla iznosi oko 70 miliona dinara." Da li se radi o ukupnoj vrednosti, što bi podrazumevalo vrednost obavljenih radova na uklanjanju železničke pruge, kao i vrednost čeličnih šina prodatih železari kao sekundarna sirovina? Ili se radi samo o ceni radova, a šine na kilo će neko drugi da proda i da obračuna "kako mu narede"? Plus nepomenute hrastove pragove?

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.