Prodaja Volva pala za 11 odsto
STOKHOLM - Proizvođač automobila Volvo kars objavio je danas da je njegova prodaja u aprilu pala za 11 odsto međugodišnje na 58.881 vozilo, delimično zbog slabe potražnje za električnim vozilima (EV).
Kompanija iz Švedske koja je u vlasništvi kineskog Gilija (Geely) navela je tom prilikom da je njena prodaja potpuno električnih automobila na baterije (BEV) pala za 32 odsto međugodišnje i čini 20 odsto ukupne prodaje, prenosi Rojters.
Prodaja električnih automobila u celini, uključujući i plug-in hibride, pala je za 16 odsto na godišnjem nivou i predstavlja 45 odsto ukupne prodaje firme Volvo, dodaje se u saopštenju.
Volvo sarađuje sa kineskom firmom Gili kako bi smanjio troškove i pokušava da se uprkos novim carinama američkog predsednika Donalda Trampa nametne na tržištu Sjedinjenih Američkih Država.
"Automobilska industrija se nalazi usred veoma teškog perioda, sa izazovima kakve ranije nismo videli", saopštio je krajem aprila izvršni direktor kompanije Volvo kars Hokan Samuelson prilikom predstavljanja rezultata za prvi kvartal 2025.
Prema njegovim rečima, Volvo ima jasnu strategiju, ali mora da se poboljša u ostvarivanju rezulatata i generisanju novčanog toka, kao i da smanji troškove.
"Naš pravac u budućnosti je usmeren na tri oblasti: profitabilnost, elektrifikaciju i regionalizaciju", zaključio je tom prilikom Samuelson u saopštenju objavljenom na sajtu firme.
Подели ову вест

Komentar uspešno dodat!
Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.