Понедељак, 24.01.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Треба ли таксистима давати субвенције

(Фото Драган Јевремовић)

У јеку инфлације, повећања броја заражених вирусом корона, у врло драматичним околностима друштвено-политичке нестабилности, влада ове земље не одустаје од субвенционисања таксиста за куповину еколошког возила до 8.000 евра. Да смо богато друштво, да смо све проблеме решили у свим сегментима, па да помажемо овој групацији која остварује профит возећи грађане Београда по економским ценама. Поставља се питање зашто помагати таксисте кад има и угроженијих професија. И зашто да сви порески обвезници учествују у њиховом субвенционисању? Колико таксисти показују солидарност кад је реч о корисницима њихових услуга? Потписник ових редова доживео је да ниједан од десетак таксиста на станици преко пута Карађорђевог парка није желео да ме превезе у Ковид болницу у Батајници.

Зато захтевам од владе да не баца наше паре приватним лицима за обављање професије од које грађани ништа немају. Многи таксисти ће и даље бити бахати, нељубазни, осиони. О квалитету њихових услуга треба говорити. Боље нека влада види како да ове пореске обвезнике дисциплинује и уведе им фискалну касу. Јер они обављају једно од малобројних занимања која се паушално опорезују.

Синиша Стојчић,
Београд

Коментари4
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Dragan Petrovic
treba da smanje tarife malo i da se uvede vise konkurencije kao svuda u svetu da uber i takvi taksiji budu zaista niskotarifni a ne sarena laza. svuda u svetu ima to
Борис М. Бања Лука
Социјализам по мозговима.
Земунац
Мене само занима да ли су београдски таксисти толико оптерећени трошковима и наметима, за разлику од таксиста у другим градовима, па да само за улазак у такси плаћате толико колико би се у другим градовима добро провозали. Колико знам цене горива су свуда исте, цене резервних делова и возила такође за све исте. Било би добро да новинари мало то истраже шта и колико плаћају једни, а колико други да би разлике биле баш толике.
Срки
За вашу информацију, таксисти не одређују цене својих услуга, њих одређује град, и она је јединствена за све таксисте који раде на територији града. Такође, садашња цена је формирана у време када је литар бензина био упола мањи од садашње цене. Таксиста паушалац има око 30.000 динара фиксних месечних трошкова према држави, чланарина у такси удружењу је око 50 евра, апликације узимају неки проценат од вожње, и тако. Такси возила имају два техничка годишње и посебно осигурање путника.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.